niedziela, 7 października 2012

15. Zakupy #3

Dzisiaj pora na krótkie zdanie relacji z mojego ostatniego zamówienia. Tym razem wszystko kupione w księgarni INCAL. Korzystam w zasadzie właśnie z niej i ze Sklepu Gildii. Reszta raczej okazjonalnie. Zbieram się również do małych zakupów na MULTIVERSUM, ale do tego jeszcze trochę czasu minie.
Tymczasem tak oto prezentuje się wspomniana lista:
Akira t. 3,4
Death Note t. 1,2
Lincoln t. 2

Kupno Akiry jest na pewno dla Was zrozumiałe. Wspominałem o tym, że zaopatrzę się w kolejny tomy i właśnie nastąpił ten moment. Death Note już kiedyś czytałem, ale ze względu na fakt, że przerwałem swoją przygodę z komiksami, to i tej mangi nie ukończyłem. Na końcu rewelacyjny Lincoln, którego recenzja jeszcze przede mną. W każdym razie dzisiaj zacząłem czytać, skończyłem i kupiłem drugi tom.
Na dzisiaj to tyle. Kolejna recenzja już niedługo. Będzie to pewnie Lincoln lub Żywe Trupy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz