niedziela, 2 września 2012

1. Wstęp

Pierwszy post na blogu zawsze jest tym najbardziej specyficznym. Ma zazwyczaj za zadanie wprowadzenie czytelnika i krótkie przedstawienie swoich zamierzeń. I w tym przypadku nie będzie inaczej.
Zacznę od rzeczy oczywistych. Blog będzie kręcił się dookoła komiksu. Tylko i wyłącznie. Mam zamiar zamieszczać posta w momencie, kiedy przeczytam jakikolwiek komiks, dowiem się czegoś ciekawego lub też po prostu będę miał taką ochotę. Planuję w przypadku dłuższych wydań zamieszczać pierwsze wrażenie po kilku przeczytanych zeszytach i wrażenie końcowe, kiedy dotrę do końca danej partii materiału.
Spytacie pewnie, co będzie specyficznego w takim blogu... Przecież takich przedsięwzięć jest już mnóstwo. Ludzie piszą recenzje, a ja będę robił to samo. W zasadzie to tak. Jednak z jedną, dosyć znaczącą różnicą. Ja mam dosyć nikłe pojęcie o komiksie. Jestem zielony w tym temacie. Kiedyś czytałem jakieś mangi, ale nie trwało to długo. Ostatnio doszedłem do wniosku, że zrobiłem błąd nie dając im szansy i postanowiłem zapoznać się z większą liczbą publikacji. Moja perspektywa jest inna. Nie jestem weteranem, który jest w stanie zauważyć jakieś kopiowanie pomysłów, podobną kreskę... Ja po prostu piszę o swoich odczuciach. Będzie to dość specyficzny blog, ale mam nadzieję, że komuś przypadnie do gustu. Sądzę również, że mój brak doświadczenia jest w tym przypadku plusem. Dlatego zdecydowałem się na założenie bloga. Będziecie widzieli jak strona ewoluuje, treść się powiększa, a wraz z nią ja staję się bardziej oczytany. Może to być ciekawe zjawisko.
Pierwszy post pojawi się jeszcze dziś, więc będziecie mieli okazję zobaczyć w praktyce, jak ja to wszystko widzę...

1 komentarz:

  1. No to dodaję do listy obserwowanych, powodzenia z pisaniem i miłej zabawy z komiksami.

    OdpowiedzUsuń