poniedziałek, 10 września 2012

11. Zakupy #2

Dzisiaj krótka informacja na temat kolejnych zakupów. Zauważyłem, że robię je w szaleńczym tempie, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Przez długi czas pewnie będzie jakiś zastój w owych zakupach. Jednak teraz miałem trochę pieniędzy do wydania i postanowiłem przeznaczyć je na komiksy.
Jakiś czas temu dowiedziałem się o sklepie Komikslandia w samym centrum Warszawy. Przechodzę tamtędy codziennie, więc musiałem kiedyś zajrzeć. Bardzo przyjemne miejsce. Czuje się ten komiksowy klimat. Zatrzymałem się przy półce z mangą. Kilka dni temu doszedłem do wniosku, że kolejny budżet przeznaczę tylko i wyłącznie na ten rodzaj komiksu.

Bleach t. 1 i 2
One Piece t. 1 i 2
Full Metal Alchemist t. 1

Klasyka. Najbardziej jaram się One Piece, bo po przeczytaniu opisów uznałem, że muszę to dorwać. Udało się szybciej niż myślałem. Z Bleachem i FMA już się zetknąłem, więc wiem, czego się spodziewać. Recenzje pewnie niedługo. Nadal czekam na paczkę z Gildii, więc zdecydowanie będzie, co czytać...

1 komentarz: