poniedziałek, 3 września 2012

3. City of Dust #1


City of Dust #1, Radical Publishing

Tym razem zebrałem się na pierwsze wrażenia z nowego komiksu, którego pierwszą część właśnie skończyłem czytać. Posiadam 5 zeszytów z tej serii i z tego co się orientuję, to ostatnia część będzie zamknięciem całości.
Na wstępie trzeba zaznaczyć, że świat przedstawiony zalatuje nieco science fiction. Plecaki odrzutowe, latające samochody, kosmiczne bronie itd. Zdecydowanie jest to mój klimat. Niektóre wypowiedzi bohaterów wskazują również na fakt, że jest to jakaś daleka przyszłość, bo w dialogach wspomniane są dawne wierzenia w Boga.
Uwielbiam tego rodzaju publikacje, dlatego pewnie jeszcze dzisiaj skończę czytać i za jakiś czas wrzucę ogólne wrażenie.
Do tej pory nie dowiedziałem się zbyt wiele. Główny bohater to policjant, który będąc dzieckiem doniósł na swojego ojca. Ewidentnie przeżywa fakt, że przez niego został on skazany na dożywotnie więzienie. Detektyw Khrone jest typowym samotnikiem. Odrzuca zainteresowanie koleżanki z pracy i nie wychodzi nigdzie ze znajomymi.
Pierwsza część kończy się w sytuacji, która ma być punktem przełomowym i, tak mi się zdaje, rozpoczęciem całej fabuły, kiedy to nasz policjant natrafia na dziwne morderstwo podczas rutynowego zgłoszenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz