niedziela, 9 września 2012

9. Zakupy #1

Krótka piłka... Jest to blog, tak? Postanowiłem, więc informować Was o swoich złożonych zamówieniach na komiksy :) Wczoraj zamówiłem już drugi raz kilka zeszytów w Sklepie Gildii (http://www.sklep.gildia.pl/).

1. 1 x Baśnie - 1 - Na wygnaniu.
2. 1 x Goliat.
3. 1 x Lincoln - 1.
4. 1 x Żywe trupy - 1 - Dni utracone (wyd. II).

Tak wygląda lista zakupów. Jestem zadowolony. Od góry... Pierwsze dwa komiksy zostały mi polecone, także raczej nie podlega to dyskusji :) W końcu musiałem je kupić. Lincoln mnie po prostu zainteresował. Tak samo jak i Żywe Trupy. Podjąłem pewne ryzyko, ale chyba żałować nie będę. Nie chcę cały czas brnąć w to sci-fi, więc szukam czegoś w innych klimatach. Mam jeszcze kilka komiksów do przeczytania, ale staram się nie dojść do momentu, kiedy nie będę miał co czytać. Dlatego mam zawsze kilka w zapasie. Tak czy inaczej, od wczoraj czekam na przesyłkę, a jutro możecie spodziewać się kolejnego posta.
Na koniec dodam, że wybieram się jakoś w tygodniu do Komikslandii, więc pewnie też przeznaczę jakieś 50zł na kilka komiksów, także lista nieco się powiększy, o czym na pewno Was poinformuję :)

3 komentarze:

  1. Czytałem wszystko poza Goliatem i same dobre rzeczy zamówiłeś. Baśnie to dobra seria rozrywkowa bawiąca się znanymi motywami. Lincol to bardzo przyjemna opowieść z humorem w sam raz na relaks, a Trupy to świetny dramat opisujący zachowanie ludzi po apokalipsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Starałem się wybrać perełki. Do Goliata w takim razie zajrzę na początku, skoro reszta to pewniaki.

      Usuń
  2. Również potwierdzam, że Lincoln to dobra rzecz. W piątek odebrałem drugi tom ale został mi do czytania "na koniec" :)W oryginale wyszło bodajże 7 tomów i seria nie jest jeszcze zakończona. Mroja Press wydaje 2 oryginale tomy w jednym tomie więc można powiedzieć, że polski czytelnik jest w połowie serii.

    OdpowiedzUsuń